Politik och lite annat

söndag, september 19, 2010

Kvällen före

Kom just hem efter kvällspromenaden och har nu delat ut delat 19.900 personvalsbroschyrer i Sjuhärad. Det är starkt! tycker jag. Till min hjälp har jag haft min man, vår dotter som kom ända från USA för att hjälpa mig, Gunilla som kom från Stockholm för att passa lilla Elise vårt barnbarn samt några trogna kristdemokrater.
Stort tack till er alla.

I morgon söndag kl. 07.30 är vi på benen igen för att snabbt lägga ut valsedlar i vallokalerna. För min del kommer jag givetvis att stå på plats i flera vallokaler under hela dagen. Det är alltid någon som vill växla några ord.
Sammanfattningen, så här långt är att många uttrycker spontant att vi kommer att rösta på Kd och tar våra valsedlar i valstugan. Måtte vi nu säkra vårt mandat i Sjuhärad. Håll tummarna .

Jag vill vara som saltet i havregrynsgröten i alliansen.