Politik och lite annat

måndag, april 24, 2006

Intensiv helg

Det har varit en underbar vårhelg! Men det hindrar mig inte från att vara ute på olika aktiviteter. I lördags var jag på besök i Immigranthuset här i Borås för att informera mig om deras situation. Det var ett spännande besök och de har en mycket intressant verksamhet.

I söndags hade vi en vårfest i Borås lokalavdelning. Ett inslag under dagen var presentationen av alla toppkandidater. Det är alltid kul att träffa sina partivänner.

I går åkte jag och mina kollegor i Alliansen en tur på våra dåliga vägar i Sjuhäradsområdet. Vi åkte bland annat att åka på väg 156 som är riktigt risig. I går eftermiddag ska jag på en debatt på Fristads folkhögskola. I morse bar det av till Stockholm. Vi håller på och lägger fast vårt budgetförslag som presenteras den 3 maj så det är bråda dagar. So long!